zondag 14 december 2014

NOEL!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie met zovelen hebben meegedaan met de Bloghop!
Super leuk om alle reacties te lezen!
Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien, welke ik net heb afgegeven aan mijn schoonmoeder.
Op de post kunnen ze helaas niet meer. Veel te jammer als alles eraf breekt. Dus het zijn 'Geef' kaartjes geworden.  Deze staat gezellig op het tafeltje voor haar. 


Ik heb deze Magnolia afbeelding speciaal voor haar gekozen, omdat ze van engeltjes houdt. De kaarsen maken het tafereeltje af.

Ze is ingekleurd met Sennelier:
Bruin: 202
Haren: 705
Geel: 501+ wit
Blauw: 322
Achtergrond: 703

Verder heb ik het DP van Maja Design gebruikt.
 Stanzen NOEL, kaarsen, bruine takjes, meeste groene takjes zijn van Tim Holtz
De sterren links en rechts van NOEL zijn van MD( geloof ik)
Tag 'So wrapped starlight'  van Magnolia
Rand dennentakjes van Memorybox in stukjes verwerkt
Rand ijkristallen en losse ijskristal van Joy Noor!Design
Vallende kerstster van Creamotion
IJskristallen van Viva op Dutch Doobadoo pasta
Plakparels,
Bloemetjes,
Glitter papier van Kruidvat (zit op NOEL).

Ik wens jullie nog een fijne zondag toe!

Leuk dat jullie even zijn langs gekomen:-)

En tot de volgende keer!

liefs Annette


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://paradiseofstamps.blogspot.fr/2014/12/challenge-7-christmas-team-1.html
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/2014/12/challenge-3-christmas-team-1.html
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/12/ch-82-more-anything-goes-christmas.html
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2014/12/challenge-108-christmas.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2014/11/tuesday-challenge-anything-goes.html

6 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart, Annette. Zoveel mooie details die allemaal bij elkaar passen. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende prachtige kerstkaart !!
    Al die mooie details echt een gave kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een plaatje Annette. Nee je wilt zeker niet hebben dat daar iets van af breekt zou zo zonde zijn..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply gorgeous! So much to see and all of it wonderful! Thanks for playing in our Anything Goes challenge at Magnolia-Licious and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, Annette. Love all the pretty die cuts and Tilda is colored beautifully. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations! You made Top 3 at Magnolia-licious! Be sure to stop by Magnolia-licious Challenge Blog and grab the Top 3 badge for your side bar!! : )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette