vrijdag 1 december 2017

SCR@P challenge december

Hoi allemaal,

Elke nieuwe maand is er dus een nieuwe SCR@P Challenge. En deze keer doe ik mee. Het thema is vrij, alleen willen we een witte ondergrond zien en watercolour accenten en natuurlijk spulletjes van Noor! Design. 

Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is de layout die ik gemaakt heb voor de challenge:




De spulletjes die ik gebruikt heb zijn: 

- 6002/0844 Mixed up Mask stencil
-6011/0539 SCR@P designpapier So Cool
-6002/0914 Stans kit Beautiful
-Distress oxide faded jeans
Heidi Swapp-colorshine Seafood & Ocean
-EK succes two pointed flag & star
-zwart stikdraad
-witte letters van de Action gekleurd met Distress Oxide Faded jeans
-naaimachine voor het stikken van de ster


We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 

joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind december met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

Doe gezellig mee! 
Ik vond het iig erg gezellig om gastdesigner te zijn,

Groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette