zaterdag 13 februari 2016

Tilda shooting love arrows!

Hallo allemaal,

Welkom weer op mijn blog! 
De afdruk heb ik ingekleurd met Sennelier. In het kader van Valentijn heb ik een afdrukje gekozen met een pijl, voor mij gaat dat samen met Valentijn. Cupido die zijn pijlen afschiet haha.
 Sennelier kleurtjes:
Bruin: 205, 407
Groen: 813, 815
Geel: 599
Achtergrond: 703
Beetje roze: 911
De huid heb ik gekleurd met distress inkt: Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick

Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Crea-Nest-Lies no.2
DP: PPSL11 van Studiolight
Tim Holtz Alterations on the edge Distressed Doily
Magnolia :Firework DooHickey
:Jungle Leaves DooHickey
Van Ribbelkarton heb ik een hart geknipt en dit met Gesso behandeld.
Houten embellishments van de Action(nu te koop)
Taartrandje
Veel bloemetjes

Zo dit was mijn kaartje voor Valentijn!
Voor iedereen veel liefs op deze dag!

LOVE<> LOVE<>LOVE

xxAnnette

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenge:




10 opmerkingen:

  1. Alweer een schitterende kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vorm en prachtige embellies! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ERRUUUGGG MOOI! Ohhh! ik kijk mn ogen uit! Prachtig gekleurd en de gele bloemen komen zo mooi uit. Alles klopt precies; super!!

    Leuk dat je meedoet met TMF challenge en succes!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor en zo prachtig gekleurd: jaloers!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great work :)
    thank you for participating in the challenge
    Craft Heaven Shop:) Hugs DT Izabela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit zeg super dat je mee doet met de TFM Challenge !!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is echt prachtig! Knap gekleurd en super mooi met alle bloemen en toch die zachte kleuren. Deze Tilda was voor mij ook zo'n must-have, hoewel ik die nog niet vaak heb gekleurd.... Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette