maandag 29 december 2014

Skiïng Tilda


Hallo allemaal,

Hier weer een gezellig berichtje van mij. Helemaal in de winterse stemming vandaag.
Tilda is gaan skiën. Ik heb haar met Versamark gestempeld en daarna fijne embossingpoeder erop gestrooid. Dat geeft een mooi wit randje waarbinnen je makkelijk kunt schilderen.
Het geeft wel een mooi effect vind ik.

De kleuren waarmee ik haar ingekleurd heb zijn:
blauw: 326/322
Haren: 705
Bruin: 440
Achtergrond: 703
Het gezichtje is ingekleurd met een mengsel van 252/619 met veel water. De kleur is abrikooskleurig wanneer het gemengd is. Dit laat ik drogen. Daarna met een kwastje met water werk je snel langs de randjes. Je laat het lichter uitlopen naar het midden van het gezichtje. Hier heb ik de wangetjes iets donkerder gemaakt met dezelfde kleur. Je kunt ook gaan voor de rode kleur: 689

Hieronder mijn kaartje:
Op dit kaartje heb ik gebruikt:

DP Maja Design
Embossing poeder Seafoom White Ranger
Joy Crafts reindeers 6002/2029
Roll up roses van Noor! design
Kerstboom van Vol.2 Doohickey
Structuurpasta Dutch Doobadoo
Magnolia sneeuwster met glitterpapier 
De ruitjes op het DP papier heb ik uitgestansd in papier en getamboneerd met Distressinkt, zo kun je zelf je DP ook versieren.Zeskant van Joy  
Wondgaasje
Plakparels
Bloemetjes
Magnolia Doohickey Sprawling Ferns
De skies op vakantie gekocht in Ter Herne in een souvenirwinkeltje


Ik vind het leuk dat jullie hier weer langs zijn gekomen 
en hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren

Tot een volgende keer!

liefs, Annette



5 opmerkingen:

  1. wat een mooi winters kaartje is dit geworden hi hi is grappig ik heb ook deze techniek toegepast met de embossing er bij prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi is ie geworden, je kaart! Zo leuk alle details: een plaatje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een plaatje, schattig kaartje in die zachte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! De vorige kaartjes zijn ook al zo prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette