zaterdag 11 januari 2014

Love for the apple!

Hallo allemaal,

Voor het eerst weer op het blog in het nieuwe jaar! Sinds 2 januari is het jaar goed begonnen en hebben wij een nieuwe pup in huis. Tara is haar naam en ze is een schattig beestje.
Heel blij zijn we met haar maar ze zorgt er ook voor dat het knutselen een beetje op een laag pitje staat. Ze is nu dus een week in huis en je kunt merken dat ze zich al helemaal thuis voelt. Fenna is ook aan haar gewend nu en ze spelen heerlijk met elkaar. Dat was in het begin wel anders. Ze moest niets van die nieuwkomer hebben en liep er met een boog omheen. Breng haar maar weer terug stond er in haar ogen te lezen. Na twee dagen begon de acceptatie en nu spelen en liggen ze samen.
Heerlijk om weer zo'n knuffeltje in huis te hebben.

Maar nu even terug naar een nieuw kaartje.
 Vandaag laat ik een kaartje zien wat ik gemaakt heb voor 't Scraphuis;

Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Papier van Paper Pad
Frame ornament vierkant en de mal daarvoor is zelf getekend
Poststempel van Magnolia
Silicone-Mold-Baroque: gipsen randje
Het kleine bolletjes randje is een mold die bij zo'n taart abonnement elke maand geloof ik, gratis wordt gegeven. Emmy, mijn aanstaande schoondochter, heeft zo'n abonnement. Hiep hoi voor mij.
Ook het bloemensjabloon is er één van haar.
Magnolia Wave Tag en Jolly Tag
Marianne Design Craftables CR1234
Gaas
Naturel jute
Bloemetjes 
Tim Holtz Movers&Shapers: Mini Pine tree
Me to You: Winterwonderland 10 free exclusive clear stamps: rondom magnolia afdrukje de ijskristallen
Distress inkt langs de randjes: Old Paper en Walnut Stain
Broekje& Haren: Walnut Stain

Dank je wel voor jullie bezoekje!

En tot een volgende keer!

xoxo Annette





13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.Leuk gezinsuitbreiding .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annette, wat een schatje van een kaart, zo mooi gekleurd en afgewerkt.
    Veel geluk met je nieuwe pup Tara.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk dat jullie er een hondje bij hebben Annette, heel veel plezier met haar. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel geluk en plezier met je mieuwe pup.
    En je kaart WAuw wat mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart heb je gemaakt Annette.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje Annette !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Annette,
    wat een enige kaart heb je gemaakt. Ik zat al te kijken naar die bolletjes. Handig dat je zo'n schoondochter hebt....;-)
    En wat leuk dat de pup al zo gewend is en je andere hond ook. Ze worden vast onafscheidelijk!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel geluk en plezier met jullie nieuwe pup!! Je kaart is weer schitterend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je begint het jaar goed Annette, wat een prachtige kaart weer! Die bolletjes zijn erg leuk!
    Ik wens jullie heel veel en heel lang plezier met en van Tara.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje in beige/bruin tinten! Leuk een nieuwe pup, veel plezier met Tara!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje in prachtige kleuren....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette