vrijdag 25 oktober 2013

Herfst! challenge #21

Hallo allemaal die een kijkje komt nemen op mijn blog!

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij You, Me and Magnolia en dat is wel een toepasselijke challenge.
De laatste weken zijn de bladeren al aardig gevallen.
Dus de nieuwe challenge#21 is: Autumn/ Herfst.
De sponsor is deze keer: Gerda's Hobbyshop
En mijn DT kaartje is deze geworden:
Ik wil vooral de wind benadrukken in dit kaartje, deze komt van links haha.
Alles waaide weg op mijn kaartje en zo is deze ontstaan.
Ik heb het ook in natuurlijke kleuren gehouden zodat het wat dichter bij de natuur staat en daardoor de herfst benadrukken.
Deze Tilda is weer een schatje, haar mandje met mais waait bijna weg!
Ook de rij Liquid Pearls laat de wind zien.
De klok is geëmbossed met een Heidi Swapp Stamp HS64297 (uit let op: 2007)

Op deze kaart is gebruikt:
Twinkling H2O's
Distress Inkt
Craftables CR1248
Craftables (blaadjes) CR1243
Verwaaide jute (lol:-)
Stukjes ribbel karton
Nelli's multiframe's MFD030 met extra gaatjes ingemaakt door een gaatjestang 
Klei embellishment zelf gemaakt(mal van mijn vriendin)
Liquid Pearls
Taartrandje van Pipoos
Papier van Maja Design
Klokje is gestempeld met embossing poeder
Randpons Tim Holtz
Lettertjes Autumn zijn los gestempeld en uitgeknipt, langs het randje een beetje distressinkt Vintage Photo

Ondanks dat er geen bloemen opzitten en daar kwam ik later pas achter, vind ik het kaartje helemaal AF~!

Ik hoop dat jullie weer meedoen met deze gezellige challenge!

Ga ook eens kijken bij mijn DT teamleden, wat zij weer gemaakt hebben!
Dat zou leuk zijn!

Tot een volgende keer!

xoxo Annette


Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Hobby Vision: herfst


15 opmerkingen:

  1. Wauw hele mooie herfstkaart heb je gemaakt ik mis de bloemen niet hoor.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige uitvoering van een HERFSTkaart..alles waait echt weg SUPER!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie van een herfstkaart!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Annette,
    wat een enige kaart! En het was me niet eens opgevallen dat er geen bloemen op zaten. Komt vast door de blaadjes en de andere mooie details.
    Fijn dat je even reageerde. Ik kon nu weer zo op je blog komen. Gelukkig, want ik vind het ect niet leuk als ik leuk blogcontact heb en dan zo'n waarschuwing krijg en gewoon niet op je blog kon komen. Ik zal het je weer melden, hoor als er van die rare dingen gebeuren.
    Fijn dat het nu weer prima werkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annette...ze waait bijna van mijn scherm af..hihi. Wat heb je dit leuk gedaan en idd bloemen heb ik niet gemist. Erg goed bedacht om de wind zo consequent dóór te laten waaien...fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje is dit geworden Annette ook die schaduw je ziet gewoon dat de herfst gekomen is....
    Groetjes Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Annette, wat een schatje en o zo mooi ingekleurd!

    Fijn dat je met deze mooie creatie meedoet met de herfstchallenge bij AnMaCreatief :)

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annette,
    Op deze stormachtige dag kom ik nog even bij je beurten...
    Het is maar goed dat Tilda vastgeplakt is want anders was ze nog echt weg gewaaid ! Maar wat heb je de kaart supers gemaakt met zoveel leuke details! (vooral het weggewaaide jute ) :)
    Enne... ik heb nooit een melding dat er iets mis zou zijn met je blog.en ik heb echt een
    goeie virusscanner! !! (Norton) dus geen paniek hoor.
    LIefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!! Your card is gorgeous!!!! There's so many details that reminds me of fall. This Tilda is perfect for the occasion. Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, je kaart is zeker helemaal AF! Prachtig gedaan. Ook zonder je uitleg zag ik direct de wind van links komen. Supermooie kaart en ik vind je details erg goed!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de HERFSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette