vrijdag 24 februari 2012

Wishing you....

....a Magical Day! Dat is de boodschap voor vandaag. Het is een magical plaatje van Magnolia en ontzettend mooi vind ik. De vakantie loopt een beetje ten einde. Eigenlijk is hij al afgelopen omdat ik eigenlijk nooit op vrijdag werk. Maar okay, nog een extra dagje voor het weekend. We gaan er nog maar eens heerlijk van genieten:-)

Enkele details foto's:

Op dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Distress Inkt:  Dusty Concord, Bundled Sage, Tattered Rose, Worn Lipstick en Vintage Photo
De witte bloem heb ik zelf gemaakt van 4 koopbloemen.
Jute touw
Pearl Maker
4 gaatjes Pergamano pen
Papier van Maja Design
Lila bolletjes takje, gekocht bij P&P in Doorn
Lila stampertjes

Ik wens diegene die de voorjaarsvakantie nog voor de boeg hebben een fijne vakantie toe.
En alle anderen een fijn weekend!

xoxo Annette

33 opmerkingen:

  1. Oh, wat is het toch weer een lief kaartje!
    en gaaf, die zelfgemaakte bloem!
    Jammer dat je vakantie is afgelopen, dus weer minder tijd om te knutselen.
    Maar in ieder geval nog een fijn weekend!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een details allemaal, prachtig,leuk die bloem. Echt een heel mooi kaartje, jammer dat je vakantie al voorbij is, bij ons begint hij vandaag, heerlijk! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaartje zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer!! Vakantie vliegt altijd zo snel voorbij, heb altijd hele plannen maar doe altijd maar de helft van wat ik allemaal van plan was. Ben vandaag vrij en heb gister de ponsen mee genomen dus ga vanmiddag je bloemetjes uit proberen! Je ziet het resultaat wel. Een gezellig (lang)weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart Annette,leuk de bloem en schitterende kleuren, geniet van je laatste vrije dag.Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annette,
    Een heel MOOI MAGICAL kaartje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Annette, het ziet er weer helemaal "af" uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww Anette, wat mooi weer, die paarse bloem, echt super leuk! Mooi papier heb je gebruikt.
    Liefs Kizzy en alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schatje zeg !! schitterend ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een mooie kaart Anette.

    Fijn weekend en tot de volgende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mooi kaartje Annette.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Annette met prachtige details!! Jij ook een heel fijn weekend. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is inderdaad een echte beauty!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Fijn weekend.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow this card is gorgeous,love the colours and the image is sweet.
    Love all your fabulous details too,wonderful work.
    Wish you a wonderful weekend,hugs Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kaart. Echt een plaatje!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In 1 woord prachtig Annette.

    Fijn weekend toegewenst ...

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve kaart Annette en jij ook een heel fijn weekend!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. meid je kaart wow wat gaaf is die al die mooie en leuke details super hoor
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel, Annette. Ik realiseer het me nog niet zo, maar ik heb inderdaad nu vakantie voor de boeg.
    Je kaart is een supercreatie geworden! Prachtig die details!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje, heel mooi die zelfgemaakte bloem.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi kaartje!
    Mooie kleuren en mooie details.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Annette, allereerst bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Iedereen reageert zo begripvol en lief, ook jij. Fijn om te horen, want ik vond het best moeilijk om dit besluit te nemen. Nu even over je kaart. Deze is weer zoooo prachtig gemaakt. Je maakt het altijd zo mooi af met prachtige details. Ik vind dat paarse takje ook zo leuk. Deze heb ik ook nog liggen, maar kon hem tot nu toe nergens bij gebruiken. Jou idee is leuk zo. Hele fijne avond en tot over ongeveer een week, hihi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En weer een schitterende kaart!!!!!! Geweldig zoals jij ze maakt, complimenten!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een romantisch kaartje en in twee prachtkleuren. Bedankt voor je tutorial van de bloemen, goed uitgelegd en ze zijn supermooi !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superlieve stempel, ontzettend toffe tekst, en prachtige papiertjes bij elkaar!! Oftewel, errug leuk!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WOW Annette ik zit weer te genieten van je prachtige kaart, schattige stempel, leuk papier en mooi versiert. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Annette,
    wat een geweldig mooi kaartje is dit!
    Ik hoop dat je problemen, met je blog, opgelost zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super kaartje is dit weer!!!
    En heb bloggen wordt wel steeds lastiger. Jij komt ook nog steeds niet in mijn dashboard voor, erg vervelend is dat!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Annette en wat een leuke teksten! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette