maandag 10 oktober 2011

Verjaardagskaart

Dit is een verjaardagskaartje gemaakt in de zomervakantie. Ik vind het plaatje zo lief. Voor het eerst heb ik kennis gemaakt met H2O's Pewter.Over het vachtje is het net een glanzend laagje. De bloemen heb ik zelf gemaakt. De roze is bijvoorbeeld van drie koopbloemen gemaakt. Het hart van de rose bloem is 1 bloem met daarom heen gevouwen de volgende en weer de volgende bloem vastgemaakt met het lijmpistool. Ook de witte bloem is zelfgemaakt. De grijze blaadjes zijn gestanst uit een doos van een pizza. Mooie kartonnen look heb je dan die mooi past bij het grijze vachtje. De grijze gedraaide dingetjes zijn per ongeluk gemaakt door mijn zoon. Er moesten wat gaten geboord worden in een PVCbuis voor de vijver. Wat er uit viel zou ik gaan opruimen, maar die waren zo leuk dat ik ze niet weggegooid heb maar naar boven heb gebracht naar mijn scrapkamer. Wat er onverwachts toch leuke dingen op je pad kunnen komen!


XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette