vrijdag 14 oktober 2011

Uit de "Oude" doos

Op deze kaart heb ik gaasverband gebruikt en een swirl met grove steken vastgezet. Het achtergrondje is geƫmbossed en daarna ben ik er lichtjes overheen gegaan met inktpad (distress). Linksonder is pleistergaas gebruikt. Ook ontbreken de nietjes niet. Zijn altijd leuk ter versiering.
Op bovenstaande kaart zijn weer gebruikt de PVCdrollekes zullen we maar zeggen gemaakt van een PVCbuis. Een swirl is gestempeld en daarna met stipjes (Pearl Maker)  heb ik de contouren van de stempel gevolgd. Wat bling bling elementen erbij.
Een romantisch kaartje met  hoofdzakelijk wit met aardkleuren. Het achtergrondje is gaas met daarover heen inkt en een swirl in de hoeken. Een taartrondje als matting en om de romantiek hoog te houden wat pareltjes! Favoriete lintje is meermalen gebruikt los geknipt tussen de bloemen.

          XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette