woensdag 26 oktober 2011

Freestyle stoere mannenkaart

Hallo allemaal weer! Zoals jullie hier zien heb ik me gisteravond bezig gehouden met het oppimpen van mijn blog. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het resultaat.  Wat een verschil........... Niet dat de andere style  niet goed was, maar dit is beter......:-) 
 Het is ontzettend leuk om de blogstyle te verfijnen naar eigen smaak........                                        
Vandaag is Peter, de vader van mijn dochter's vriend jarig. Zo goed ken ik hem nog niet, maar hij komt over als een stoere man. DUS vandaar dit stoere freestyle kaartje. Het papier komt uit een fashion boekje van Vingino.  Gebruikt zijn een netje (voor het stucen van een muur), een zilverkleurig embellishment gevonden op straat (te mooi om te laten liggen), een stukje verband met daarop een stempel van een meetlint, een zilverkleurig dingetje waar het prijskaartje aanhangt van een kledingstuk van Cast Iron (hoe zou je dit nu noemen, maar hopelijk is de omschrijving zo goed genoeg), een stukje stof, ook een item die op een kledingstuk zit bij het kopen. Al met al lekker bij elkaar gezocht en het past super zo.

Dus Peter van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag gewenst!
Ik hoop dat je blij bent met deze "One of a Kind" Card.


XOXO Annette

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie lay-out. Ga de mijne ook meteen oppimpen!! Een erg mooie en stoere mannenkaart. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette , leuk dat je mijn blog gevonden hebt ! Altijd leuk om nieuwe digitale vrienden te ontmoeten.... Op jouw blog heb ik ook al vele mooie kaarten gezien. Zo ook deze stoere mannenkaart !! Erg gaaf. Ik kom gauw nog eens kijken. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette