zondag 9 oktober 2011

Fizzie Moon Festive Fun, derde kaartje

Een blauw kaartje met het lieve berenkoppeltje en een roodborstje. Het roodborstje is gekleurd met H2O's, een glanzende verf. Ja, ik ben weg van het kerstboompje vandaag. Weer papier van Maja. Zo'n mooi papier. Overal haal ik wel spullen vandaan, zo ook bij het etentje van mijn moeder. Daar lagen van die mooie onderzettertjes bij elk gerecht op het bordje. Toen ik ze vroeg aan de mensen om me heen, werden ze spontaan door iedereen gegeven. Bedankt! Het past precies onder het afdrukje. Het rood van het roodborstje heb ik laten terug komen in de 2 knopen. Het touwtje in de knopen heb ik ook bovenaan gebruikt met een hartjes embellishment en een belletje eraan. Onder dit touw zit een gaas in een lichtblauwe kleur. Ook is er gebruik gemaakt van een houten snowflake.
Nu dit was het voor vandaag! Tot volgende keer!


XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette